
Dit ontwerp is voor de branding van het houtbewerking bedrijf Hertogshout.
In het ontwerp laten we de groei van de boom doormidden van jaarringen in het logo terugkomen. Zo staat het bedrijf dan ook voor groei in de maatschappij. Hertogshout streeft naar natuurlijke milieuvriendelijke producten die jaren mee zullen gaan.
We hebben voor natuurlijk kleuren gekozen die een koppeling maken naar de natuurlijke producten van Hertogshout.
Hertogshout staat voor natuurlijke producten, uniek design en handgemaakt vakwerk. Elk product wordt naar wens van de klant op unieke wijze ontworpen en gemaakt uit hout. Het hout wat Hertogshout dan ook gebruikt is voornamelijk resthout uit de bouw wat anders weggegooid zou worden.
Hieronder ziet u de meerdere uitwerkingen en hoe deze gebruikt kunnen worden.
Gebruik van branding
Voor de branding hebben we meerdere logo’s ontworpen die op verschillende manieren ingezet kunnen worden.
Links boven ziet u de branding bij elkaar. Het versterkt elkaar en laat meerdere manieren van gebruik zien.
Linksonder ziet u de compacte versie van het logo die gebruikt kan worden als online logo, voor stickers en andere doeleinden. Hierin zie je in 1 keer het brand kenmerk. De H van jaarringen wat het kenmerk zal zijn van Hertogshout. Met de bedrijfsnaam uitgeschreven zodat het logo op zich gebruikt kan worden zonder dat er extra ondersteuning van andere onderdelen nodig is.
Rechtsboven gebruiken we het logo als watermerk in afbeeldingen die auteursrechtelijk beschermd worden.
Rechtsonder zien we welke kleuren we gebruiken en hoe ze gebruikt kunnen worden. Vaste kleuren binnen een merk zijn erg belangrijk voor de klant om vaker herkenning op te wekken.
Net begonnen met uw bedrijf of opzoek naar een rebranding?

Reactie plaatsen
Reacties